Första julklappen!

Helt slutkörd efter ett långt arbetspass. Pga. mitt krångel i dyngnsrytmen i söndags blev det inte särskilt många timmars sömn i natt. Förmodligen en anledning till att jag känner mig helt färdig just nu. Har fått min första julklapp och nyfiken som jag är kunde jag inte hålla mig till den 24:e. Två stycken jättefina muggar från Filippa K. Det som var extra roligt var att jag spanat länge på dem och verkligen tänkt köpa en uppsättning själv. En kollega på jobbet hade inte riktigt lika fin smak och kände ingen direkt glädje över muggarna. Så dessa faller även dem i min ägo snart då jag ska få köpa dem för lite pengar.

Filippa K-muggar
Foto: Designonline.se

Har nu slängt i mig ett halvt paket pyttipanna, två stekta ägg och en massa rödbetor och känner mig proppmätt. Till dessert serverades det även en alldeles för stor kanelbulle. Rocky&Drago ska bara få göra sitt för den här säsongen, sen är det sängen för min del. Ska upp före tuppen och börja jobba klockan sju imorgon - tills klockan åtta! Om jag är människa i morgonkväll är det verkligen en bedrift.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback