God Jul!

God Jul!

Feels good to be home. Julstämningen är några hundra procent högre här hemma än i lägenheten i Stockholm. Närmaste vi kommer en julpryl där är väl tallen som står utanför balkongen. Jobbade hela dagen igår, inhandlade sen de sista julklapparna innan jag och Micke tog bilen upp till Månkarbo respektive Tierp. Var ganska trött eftersom det inte blev särskilt många timmars sömn natten till igår. Sov några timmar och vaknade sedan pigg klockn fyra i morse. Fördrev tiden med att kolla Sällskapsresan II för sisådär 173:e gången. Sansalöst bra film, även om ettan är snäppet värre. Sen lyckades jag iallafall somna om och vaknade lagom utvilad framåt ett. Tog en promenad fram till macken där jag hämtade ut mamma och pappas julklapp i ATG-tjänsten.

Ingvar Oldsberg skötte sig väl okej som stand in, även fast jag inte förstår varför han skulle hålla på och sjunga. Snart serveras maten, det absolut bästa med julafton. God Jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback