Goldentime.

Jag har sovit jättelänge idag. Det ska bli intressant att se hur jag ska lyckas vända tillbaka det här på ett smidigt och effektivt sätt. Under dagen ha r jag försökt färdigställa något som kan likna en önskelista. Mina föräldrar blir säkert överlyckliga att den trillar in mindre än en vecka innan julafton. Men känner jag min far rätt så spelar det mindre roll då hans julklappar brukar inhandlas drygt en kvart före Kalle-Anka.

Well, här är resultatet iallafall:

Önskelista
1. NY-Yankees keps från New Era.
2. Badbyxor från Frank Dandy.
3. Turkiskt te från Turkiet.
4. Digital systemkamera från Canon.
5. Konst från Roy Lichtenstein.
6. Glasögon från Marc Jacobs.
7. Concealer från i.d Makeup.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback