Mellandryg-rea.

Jag blev kvar i Stockholm i onsdags ändå. Mellandagsrean gjorde att allting hade gått helt fel och massa saker som skulle vara färdiga stod fortfarande orörda när jag kom till jobbet klockan halvfyra på eftermiddagen. Eftersom jag arbetade det sista passet fick också jag vara kvar en timme extra för att försöka få ordning på allting inför torsdagen. Juste. Åkte hem, lagade lite mat, tittade på tv filmer och somnade i en nybäddad säng.

Dagen därpå gick jag upp i lagom tid för att slippa alla julgalna-människor. Dels tidpunkten trodde jag var till min fördel: vem släpar med sig familjen ut och shoppar klockan elva på förmiddagen? Dessutom valde jag att åka till Kungens kurva för att se om Media Markt hade några trevliga erbjudanden, eftersom jag redan dammsugit alla hemelektronik-kedjor inne i stan dagen innan.

Mycket riktigt. Inne på Media Markt hittade jag ett PS2 mini för 990 SEK, vilket jag tyckte var hejdlöst bra. Eftersom jag är en sån där som bara tycker om fotbollsspel passar det mig utmärkt. Var först inne på att köpa ett Xbox 360 premium, men det kändes lite i överkurs. Kommer ju ändå tröttna på det inom en inte allt för avlägsen framtid. Konsolen blev det hur som helst. Plus två spel. Pro Evolusion Soccer 6 som Georg berättat ska vara flera gånger bättre än min favorit: Fifa. Köpte även Call of duty 3.Mest för att Cod 2 är så sanslöst roligt - på PC. Kanske lite orättvist att säga att det var ett felköp efter 30 minuters spelande, men än så länge är spelet betydligt enklare och lättstyrt via PC. Men jag kanske lär mig.Känner jag mig själv rätt kommer jag förmodligen att börja tokhandla tv-spel nu.

PS2

Ikväll är det fredag. Sånt man inte tänker på när man är ledig. Språkade med Lars tidigare som menade att det kändes som söndag och jag är väl lite inne på samma spår. Fast utan en massa fotboll då. Om två dagar är det söndag på riktigt, även nyårsafton och jag har inte en aning om vad jag ska göra. Men det brukar lösa sig.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Yes! Najs uppdatering ;) Har det kommit upp nån bra grej till nyår än då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback