Trevligt skofynd.

Ägnat i stort sett hela kvällen i soffan med min laptop i knäet. Surfat runt på en hejdlöst massa sajter för att hitta något juste kap. Det mest prisvärda återfanns hos Caliroots som hade ett riktigt bra pris på Nike Air Force 1 Mid. 699 SEK för dessa otroligt sköna och snygga sneakers är bra. Framförallt med tanke på att det är en sko som aldrig kommer att bli omodern. Den har en historik som säger lite mer än de flesta.

154126-5          154126-6
                        Foto: Caliroots.se

Tog en promenad förbi gullmarsplan och inhandlade kvällens middag. Pasta Carbonara blev reslutatet och den gled ner fint i min tomma mage. Sitter just nu och väntar på att ett herrans liv ska dra igång. Den mycket respektingivande Mikael Persbrandt är gäst och jag ser fram emot ett grymt underhållande program.

Jag har lyssnat på sjukt mycket Big Mama Thorntons album The Original Hound Dog de senaste dagarna. Ett tips om något.

Kommentarer
Postat av: Maja

Well Little brother, köp skorna för det första tycker ja. För det andra ser din blogg ut att vara gjord av en Big brother och min av en Little sister..:)Hur kan det komam sig..*kliar mig i huvet*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback