Fredag före jul

TÄNKTE LÄGGA MIG TIDIGT IGÅR. Så ringde Erik runt tio och frågade vart jag höll hus, vi skulle ju äta middag på Bennys igår, vilket jag totalt tappat. Men eftersom han allt som oftast befinner sig i Malmö tog jag bilen och åkte dit, utan att äta. Jocke var också med. Efter dom hade ätit klart åkte vi hem till Erik och spelade FIFA08 på PS2. En dosa fungerade inte, så vi åkte hem till Jocke i Uppsala istället. Han hade två fungerande dosor och ett playstation 3 dessutom.

Sen kom jag hem efter sex någon gång imorse. Tvekade lite på om jag verkligen skulle gå och lägga mig, men insåg att det skulle bli en väldigt värdelös fredag om jag inte fick några timmars sömn. En värdelös fredag verkar det för övrigt bli ändå.

Jag har flera räkningar att betala. Jag har tre av fyra julklappar kvar att köpa. Jag har en massa praktiska saker att ordna inför flytten.

...Men det skiter jag i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback