Slutkörd

image71

HÅRDA DAGAR ATT SE TILLBAKA PÅ. Det är väldigt sällan jag känner mig bakfull två dagar i rad pga. ett och samma tillfälle, men nu är det snudd på. Krökat sönder mitt immunförsvar har jag också gjort, för vinterns första förkylning är på ingång.

Eftersom jag inte har koll på vilken dag det är utan att tjuvtitta på kalendern väljer jag att kalla juldagen för endast juldagen. Traditionsenligt åkte vi in ett gäng till Möbeln och hade det kalas. Alltid trevligt att träffa folk man inte sett på länge. Det är juldagarna på möbeln som håller halvtaskiga kontakter levande efter många års slitage.

Ikväll fyller Doo år, så vi ska dit och stöka till i hans kök. Sen borde det vara nyår inom några dagar om jag inte är helt fel ute?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback