Billigt. Kanske inte bra, men fint.

154126-28


Trots att jag lever på existensminimum fram tills på lördag kunde jag inte låta bli att handla lite igår. Två stycken skjortor från H&M blev det för det löjliga priset av 149:-/styck. Det är kanske inte så mycket kvalite att tala om då det är 65% polyester samt 35% bomull. Men för det priset får man väl inte heller räkna med någonting annat. Mökblå och himmelsblå landade färgvalet på. Jag hade från början siktat in mig på en vit skjorta, hittade dock ingen sådan som motsvarade mina förväntningar. Där är jag lite mer kinkig när det kommer till material-frågan. Jag har hejdlöst massa vita skjortor, dock ingen som tillgodoser mina behov till punkt och pricka. Vilken tur att det inte bara är en modefluga.

Idag har jag suttit vid datorn hela dagen i princip. Först kollade jag igenom avsnitt 2-6 av Fredrik Lindströms nya program Världens modernaste land som är riktigt riktigt bra. Kan inte minnas någonting den karln har gjort som inte har varit ett lysande tidsfördriv. När väl det var klart fastnade jag på hemnet några timmar. Hittade lite småtrevliga bostäder. Hade velat gå på en visning som var ikväll, men är ju tyvärr upptagen på annat håll. Återstår att se vad prislappen landar på då budgivningen kommer igång.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hela dagen satt du inte där. För hela dagen var du hos mig (:
Föressten glömde du din medicin gubben. Pussis.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback