En dag för solglasögon

Även fast det inte är så värst varmt ute så är det ändå en fin vinterdag. Solen skiner och jag funderar på att gå ut på en liten promenad. Kanske dags att inviga mina  nya Ray Ban-solglasögon också. Köpte dem i början av december. En årstid då det inte finns så himla mycket sol att skydda sig emot. Jag hade ett par  RB 3211 tidigare som jag också var väldigt nöjd med. Men jag har alltid varit lite svag för  svarta plastbågar och när jag då hittade dem här på Åhlens City slog jag till efter ett litet övervägande. Det enda negativa är att man inte kan ha mössa samtidigt, vilket funkar hur bra som helst med mina tidigare bågar. Dem befinner sig för övrigt nere i alperna nu, om Kristoffer inte lyckats supa bort dem  dvs. vilket är ganska troligt ändå.

154126-27
RB 4077

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Tja! Jag undrar var du köpte dina RB 3211, ska köpa såna men vet ej vart dom finns.

Tack på förhand!

H / Fredrik

2007-03-26 @ 21:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback