Ledig!

För att få ut det maximala ur en ledighet bör man ha ett jobb som man inte alltid vill gå till. Precis det passar in på mig just idag. Skulle  egentligen börja jobba klockan sju imorse. Nej, usch, fy, det  ville jag inte. Bytte så jag istället skulle gå på klockan fyra vilket lät ganska skönt i mina öron igårkväll. Idag kändes det också usch och fy, så jag lyckades till slut efter en massa samtil hit och dit byta bort även det passet. Så nu är jag ledig fram till onsdag eftermiddag. Känns väldigt skönt. Då får jag tid att  träna lite i lugn och ro  också, vilket jag verkligen behöver.

Var på privatfest i Uppsala i lördags, trodde det skulle va någon slags reunionfest från gymnasiet, men det visade sig att det mest var nya ansikten där. Kvällen slutade bra då jag stötte på annat folk från orten vid stora torget och vi delade en bulle hem.

Slänger upp en bild på mina nya Adidas Tie Break. Ibland finns det faktiskt ingening snyggare än ett par kritvita sneakers. Jag brukar kunna hålla mig ungefär två veckor innan första smällen kommer och då blir dem genast inte lika roliga längre. Någon som kan skvallra om något konstigt recept för att hålla skorna rena från vägsalt, oljefläckar och smuts i allmänhet?

154126-25


Kommentarer
Postat av: moe

jaså, bara slutade bra? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback