Men godmorgon!

Vaknade upp på soffan för drygt en halvtimme sedan utan att fatta någonting. Diskningen direkt efter att jag kom hem från jobbet igår måste ha tagit rejält på krafterna. Så kan det också gå. Skönt hur som helst att vakna tidigt utvilad och ha en hel dag till förfogande. Jag är ledig! Jag funderade först på att slå på någon film Micke fyllt datorn med under de dagar jag varit hemma i Månkarbo. Men varken The Holiday, Apocalypto eller The Prestige lockar för tillfället. Istället blir det nog att jag ställer in kroppen i duschen och beger mig ner på stan istället. Frukost på Wayne's blir det hur som helst. Här hemma finns bara massa drickbart. Duger inte åt en energikrävande typ som mig. Tar nog med mig kameran också, så vi får se vad photoshop och jag kan komma överrens om. Kanske några smala gränder i gamla stan.

Kommentarer
Postat av: Pada

Holiday är ingen höjdare, tack för kommentaren om koftan btw. gick även jag förbi JC efter många års frånvaro och såg den i skylten riktigt skön är den med :). Ha det gott! Ciao


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback