Puls, som Norling skulle säga.

Är mitt uppe i en mycket hektisk vecka. Det jobbiga(?) är att det förmodligen bara är en av flera stycken den närmsta tiden. Än så länge går det bra att komma upp på mornarna iallafall. Jag börjar smått tro på påståendet att jag bara behöver runt 7 timmars sömn för att fungera som människa. Ska hur som helst ta morgontåget till Stockholm om 45 minuter för att jobba, sedan tillbaka igen. Fyra timmars restid om dagen är inte roligt. Förstår mig inte på människor som verkligen lever såhär i flera år. Hur orkar man?

Länge sedan jag pratade med Kristoffer nu. Han är kvar nere i St Anton, därför är bilden något missvisande. Den är från vårt lilla läger i Turkiet hösten 2005. Tror inte man kan tajma en skidsemester bättre än så, om man nu gillar att åka skidor. Men det var tydligen ganska lite där nere också. Sen får man förstås ta det för vad det är.


154126-24


Här är dagens gästartister i min ipod:
Napolen (samlade demos)
Oasis - Be Here Now
Promoe - Goverment Music
Dreamboy - EP
The Doors - The very best of

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback