Sömnen som försvann.

Suttit uppe halva morgonen nu och klippt och klistrat med lite fräschare look på bloggen. Resultatet ser du naturligtvis framför dig. Relativt nöjd, lite detaljer här och där som jag tänkte putsa lite mer på imorgon när jag vaknar. Trodde jag skulle somna tidigt ikväll eftersom jag inte var den piggaste människan runt 22-nyheterna. Nu blev det såhär istället och det är ju betydligt roligare än att sova. Bara jag inte sover till tre imorgon är jag nöjd.

Har varit hemma i Månkarbo i sex dagar nu. På onsdag börjar jag jobba igen och det känns väl inte jätteinspirerande. Men man kommer väl in i det direkt kan jag tänka mig. Skönt att vara hemma och slippa springa till affären så fort man blir sugen på någonting. När jag köper mat köper jag det jag behöver för stunden. Eventuella frestelser som kan tänkas komma läggs helt enkelt åt sidan. Mycket pengar spar man också.

Tänkte slå en signal till Caliroots imorgon och höra om man eventuellt kan plocka upp beställda varor på någon sunkig adress i Stockholm. På det sättet spar jag både pengar och tid.

Kollade igenom mina mappar på datorn tidigare ikväll. Fan vad mycket gamla roliga grejer man stöter på hela tiden. Bilden nedan ser bara lagom skön ut. Den är från februari 2006 när jag och Gustaf tillbringade en vecka i Sharm El Sheijk i Egypten. Det är vid såna tillfällen jag bara blir så sugen på att hoppa på en bartenderutbildning och dra till medelhavet en sommar. Ett par stora Levi's 501 och en svart Velour t-shirt ser bra ut i eftermiddagssolen.



Kommentarer
Postat av: Angelica

Hey älskling. Fint du har fått det här (: Gult. Wihoo.
Hoppas du kan komma ikväll. Jag slutar runt åtta tiden. Du kan väl slå en pling när du har slutat för dagen (: Puss puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback