BB-shorts

Uppsala några timmar igår tillsammans med tvillingarna. Mest för att finnas med som något slags smakråd, men också för att kika om det dykt upp någonting nytt sen senast jag satte min fot i staden. Sprang över ett par stekheta Björn Borg-shorts inne på Janemars och kunde inte låta bli att slänga fram kortet. Stämmer inte helt överrens med vad jag i månader har letat efter, men bra snarlikt. Kommer fortfarande hålla ögonen öppna efter ett par vita. Dom här fanns bara i rött och svart, valet föll på rött; Baywatch-skadad.

image36

Idag har jag legat ute och stekt hela dagen. Det faktum att jag är ledig imorgon har lett till att jag kunnat slappna av på allvar också. En ledig dag som följs av en arbetsdag blir inte riktigt en ledig dag.Tråkigt nog jobbar jag hela helgen, om nu nånting som är två dagar kan kallas för "hela". Imorgon blir det studentfirande iallafall. JL-kavajen åker förmodligen på, för första gången i år. Mat, kall öl, glada människor och en krogrunda framåt kvällen som jag missar.

Jag skulle kunna hoppa hopprep en hel oändlighet för att slippa jobba på lördagmorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback