Nike

Idag har jag märkesbög-handlat lite. Tog en sväng förbi relativt nyöppnade Nike Factory Store och kunde inte låta bli att handla lite. Inget att placera i den eleganta kategorin, men väldigt användbara grejer. Röda Nike mjukisbyxor, en vit Nike t-shirt med texten "just do it" i versaler över halva magen. Väldigt retro-chick, tyckte Karl. Ett par svarta korta shorts som man säkert både kan bada och grilla korv i. Tre stycken korta strumpor. Jag vet inte ens vad det officiella namnet är. Korta strumpor går väl? Till slut rev jag också åt mig ett rött Nike badlakan. Framme vid kassan hittade jag en Key chain också, som jag hade tänkt hänga badgen i. Allt detta under tusenlappen tycker jag var riktigt bra.

Tänkte även köpa en matchande röd hood-tröja, men eftersom man bara fick ta med sig 3 plagg in i provhytten blev jag lite putt och satte tillbaka den på dess ursprungliga plats. Fråga mig inte varför jag inte bara kunde prova den ute i butiken ovanpå min kortärmade skjorta.

image53

Mjukisbyxor Nike, Tee Nike,
Strumpor x 3 Nike,Shorts Nike,
Badlakan Nike, Key chain Nike

Kommentarer
Postat av: sonic

kan man grilla korv i ett par shorts? ;)

2007-06-28 @ 20:38:00
Postat av: Anonym

oj oj oj. här uppdateras det flitigt :P

Postat av: Martina

Uppdatera Karl, uppdatera. Ikväll är det fest på hög nivå! Hejdååååå

2007-07-14 @ 17:05:01
URL: http://martinafagerborg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback