Skor, byxor och ett stycke shorts

Jesus, vad jag fyndade igår. Riktigt nöjd med min småturliga gårdag som resulterade i fyra nya plastpåsar inklusive innehåll. Jobbade först fram till tolv, sen hämtade Micke upp mig på Arlanda och vi åkte vidare in mot Stockholm. Först åkte vi hem till honom i Hornstull och tog en promenad runt liljeholmen. En sådan vandring gör en hungrig och vi tog bilen till East där det bjöds på fläskkarré och wokade grönsaker. Eller Pork Stir-fry som den egentligen heter. Mätt och nöjd öppnade jag sedan plånboken vilket resulterade i detta: Ett par vita låga Converse-skor. Väldigt originellt, men jag har letat länge efter dom här dojorna och aldrig lyckats hitta någon passande storlek till mina jättefötter. Fick dom en hundring billigare pga. den udda storleken också. Är jag ett freak som har 45? Jag trodde det var relativt normalt ändå. Sen sprang jag på ett par röda byxor från Filippa K på Åhlenes City. Nedsatta fyrahundra kronor av någon anledning. Passar perfekt till lite svalare sommarkvällar; uppvikta tillsammans med ett par kritvita tygskor utan strumpor i.

Hade också ett ärende till NK för att försöka på tag på Ralph Laurens tennisshorts. Dom fanns inte av någon skitdålig anledning. Blev lite putt, gick till H&M på Hamngatan och köpte ett par gråa istället. Lite längre som slutar precis ovanför knäna. Passar perfekt till en vit skjorta till exempel. Billiga som fan. Sista fyndet gjorde jag på Urban Outfitters. Hittade, till min stora förvåning, ett par vita canvas. Inte vilka som helst, utan dom som jag varit löjligt nära flera gånger nu att beställa från whiteplimsolls.com. Jag tänkte ta två, men det blev bara ett par. Får se hur dom håller. Blir ett återbesök i dagarna om mina fötter trivs med dom.

Bilder kommer upp under kvällen. Håll utkik!

Kommentarer
Postat av: Evelina

och du sa att du var bra på att uppdatera din blogg! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback