Sommarplaner

image50

Haft ledigt i två dagar nu. Helt meningslöst då alla kompisar ändå tillbringar förmiddagarna på diverse arbetsplatser ute i Uppland. Känns som att jag lika gärna kunnat jobba, eller det optimala; jobba och "spara" dessa dagar till slutet av juli/början av augusti. Har äntligen fått bekräftat att mina byten har gått igenom så nu har jag iallafall två veckors semester i slutet av juli och en vecka i mitten av augusti. Skönt. För att vara semester är jag väldigt uppbokad. Blir väl så när man inte har mer än två veckor att klämma in allting på. 18 juli har jag för avsikt att åka ner till Malmö. Hälsa på Erik och numera också Lars. Har planerat in en tripp över till Köpenhamn.

Får jag någon av gossarna med mig blir det nog Berlin också med flyg från Kastrup. Smidigt. Vistelsen avslutas(?) med bortafight i Helsingborg, får se om jag blir kvar några dagar efter det eller om jag beger mig hemåt med de andra 08:orna.

Den 26:e juli åker jag och mina hombres upp till Östersund för att ge järnet på Storsjöyran. Något slags nytt festivaltåg som vi ska åka med upp. Blir säkert lyckat. Ni hittar mig på dessa spelningar: Mando Diao, Neverstone, Moneybrother, The tough alliance, The Hives, Fibes, Oh fibes!, Millencolin, The Ark, Snook samt Timbuktu & Damn!

Frågan är hur jag ska lyckas klämma in en vecka vid medelhavet i mitt hårt skruvade schema?

om 3 veckor ska jag och Doo bli golfare. Kursen bokad och klar, har även skakat fram ett halvset som den glada amatör man är. Nu är det bara outfiten som fattas. Kan inte låta bli att slänga upp bilden. Visserligen är den väldigt tennis-inspirerad, men dom vita Ralph Lauren-shortenär snuskigt snygga. Svåra att få tag på i Uppsala kan jag tänka mig. NK borde ha.



Kommentarer
Postat av: Martina

Fan vad roligt vi ska ha på yran, verkligen nåt att se fram emot. Jag har iaf börjat spara mina dagar nu så man slipper ta ledigt. Skönt! Men Karl-Henrik Persson, ska du börja golfa? Det var som tusan. Jag har försökt en gång, men jag fick så förbaskat ont i handlederna p.g.a alla slag i backen istället för på bollen... ha det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback