Avspark

Avspark om drygt två timmar. Har laddat med att slänga in lagom mycket pengar på betting; inte för mycket för att man ska gå och må dåligt om det skulle skita sig totalt och samtidigt inte för lite för att det ska kännas helt likgiltigt. Sen så var jag över några timmar till Dodoo och lirade Cod 4.  Det är löjligt bra och på gränsen till beroendeframkallande. På fredag kommer jag vara upptagen hela kvällen med satyget.

image63

Någon person från Citymail ringde idag och tyckte jag kunde dela ut deras brev. Jag tvekade och bad dom ringa upp igen om några dagar. Vad jag hört är företaget dom allra överjävligaste arbetsgivarna man kan tänka sig. Men vem vet, snart kanske man ställer upp på att cykla runt som Gustav Svensson-junoir helt gratis, enbart för att slippa den här tristessen det innebär att bara gå hemma likt en alkoholiserad loser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback