Bristvara.

Min sysselsättnings-cell i huvudet går för närvarande på ångorna. För att förtydliga vissa saker innan jag går vidare bara: Jag har inte likt en apatisk snorunge från Farsta börjat sniffa lim. Bara en parallell till majoriteten av bilarnas drivmedel och hur dom brukar reagera när bränslet är påväg bort.

Jag har insett att man som obotlig boll-fantast blir lagom isolerad när året går mot vintertid. Det mesta handlar om saker som utövas i flock. Sen finns det golf, som faktiskt fungerar enskilt, även fast det är ganska tråkigt i den formen. Men det sätter vädret så obarmhärtigt stopp för. Vad finns kvar att intressera sig för? Jag uppskattar visserligen att det kommer fler och fler kunskapskanaler på TV, men dom flesta fyller verkligen ingen funktion. Jag struntar fullständigt i hur fort en båt som väger flera hundra ton kan färdas i, jag är inte det minsta intresserad av att få veta att biodlare är ett jobbigt yrke och jag blir bara arg när Discovery fyller agendan med att låta ett gäng tjocka amerikaner bygga en stor ful motorcykel. Lättlagat mitt i natten ger mig mer då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback