Första snön

Nu har första snön kommit. Snöslasket som ramlade ner i slutet av oktober räknas inte. November som normalt sett är årets gråaste månad har blivit vit. Känslan säger väl dock att det mesta är borta efter helgen och då får man halka omkring på snöns kvarlevor: isfläckar.  Jag måste byta till vinterdäck. Men först måste jag skotta fram bilen, jag vet att den är någonstans där inne under allt vitt.

Idag har jag som vanligt inte några avancerade planer. Det är verkligen ingen vidare sysselsättning på mig just nu, å andra sidan kan det vara rätt skönt att inte behöva planera så mycket utan göra det som känns aktuellt. Mest aktuellt just nu är att gå sista rundan på TW07. Hejdlöst roligt och snabbt tidsfördriv.

Tydligen så var det kaos på H&M i torsdags. Jag hade totalt missat den lanseringen, men i efterhand var det ingenting som kändes intressant ändå. Däremot vill jag ha Carin Westers Rollneck.

154126-58

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback