S som i Svart.

Vaknade av någon anledning väldigt tidigt idag. Slog på TV:n på måfå och hade turen att pricka in Cinderella Man precis. Väldigt bra film faktiskt, även fast 98 av 100 filmer med boxningsteman slutar med att huvudkaraktären står där i ringen halvt ihjälslagen som en vinnare. Million Dollar Baby och Tjuren från Bronx är nummer 99 och 100.

Efter en stadig frukost har jag suttit rastlös. Ägnade några minuter åt att måla om bloggen. Det blev lite för mycket påsk över den tidigare i längden.

Jag hade tänkt åka på fotboll ikväll; Sverige-Lettland. Men nu när vädret är som det är, Daniel Andersson och Anders Svensson lirar centralt och Ekdal gästas av Rekke och Milton strax efter slutsignalen blir det soffan istället.

Det börjar bli jävligt trist att knalla hemma om dagarna. Mamma tycker jag ska gå till Arbetsförmedlingen. Jag tycker det är bortkastad tid. Efter att ha besökt
Arbetsförnedringen.se tycker jag att mina argument har stärkts. Sevärd sida för övrigt.

Jag fick för mig att jag skulle gå ut och skotta snö tidigare. Det finns dock bara is på marken och det vet jag fan inte hur man åtgärdar utan miljoner småstenar till hjälp. Mineralsalt?  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback