Städmani

image66
DANNES CYKEL. Den har stått och skräpat här utanför ytterdörren i en dryg vecka nu, tror jag. Det kan vara mer. Det är så enkelt att låna ett cykel, men väldigt svårt att återlämna den. Nu är min förhoppning att den ska bli såpass insnöad att den försvinner och kommer fram lagom till våren. Det är alldeles för halt för att cykla just nu. Och kallt.

Extra jobbigt när det även står en bil i närheten. Den har jag för övrigt städat idag. Det har varit kaos där sen i somras. Det tog sin tid och det var det väl värt. Förutom en halv garderob hittade jag även min hemnyckel som varit på rymmen en längre tid. Ett par hörlurar till min ipod dök också upp, liksom tre(!) par skor samt en keps jag saknat väldigt länge.

Hade tänkt åka in till stan idag, men det är så sjukt tråkigt att traska runt där för sig själv. Hittade även en sista minuten till södra Thailand för småslantar. Hade suttit perfekt just nu. Enda problemet är att det är sjukt tråkigt att åka på semester själv. Tror jag ska ringa runt lite bland mina homies arbetsgivare och ljuga ihop någon dålig historia som får hela högen sparkade.


Kommentarer
Postat av: martina

ja hur det ska funka med er är ju en fråga.. haha.. vi får se hur det går. :P

2007-12-18 @ 06:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback