Dygnsrotation

Jobbade natt igår. Lugnt och skönt. Kom hem och sov drygt sju timmar. Tänkte åka iväg till golfbanan snart för att gå en runda on my own. Kanske inte det roligaste, men jag behöver verkligen röra på mig och dessutom känner jag ett starkt behov av att slå ihjäl lite bollar.

Derbyt i måndags var inte något man kommer minnas en längre tid. Jag kom in till stan lagom till fem. Mötte upp Micke, Andreas och Patrik på en kvarterskrog på kungsholmen där vi käkade och drack bort lite nerver. Kaos efter matchen. Koch & Co valde att släppa norra och södra samtidigt. Höll på att resultera i att en bengal sånär eldade upp mig på väg mot Solna centrum där lite oroligheter hade uppstått. Då gnäller dom om att våldet måste stävjas. Yeye.

Vi tog en promenad in till stan då trafiken var som den brukar vara på derbydagar. Käkade på vägen. Gick till East där Dulee, hans agent och någon lirare från Kaiserslautern hade dukat upp på uteserveringen. Senare kom också Dif-backen Jan Tauer som kände tyskarna sedan tidigare. Betydligt trevligare än han ser ut, om man kan säga så. Gick vidare mot labbet där vi stannade i en dryg timme. Sen gick jag hem och sov.

Kommentarer
Postat av: Evelina

åh, vad du aldrig uppdaterar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback