Oskarshamn: del XV

Jag sa ju att jag skulle hitta på en bra hobby till idag. Inget nytt. I'm a failure. Däremot hade vi en liten lek/övning idag i skolan för att träna närminnet. Namn och en hobby som började på samma bokstav som ens förnamn skulle nämnas. Sen skulle man komma ihåg hela gruppens kommentarer och upprepa det inför alla. Eftersom jag så sent som igår konstaterat att jag saknar hobby blev det ännu svårare att komma på någonting när man dessutom blev begränsad till bokstaven "K".

"Jag heter Kalle och gillar kinesisk mjukporr", blev det till slut när turen kom till mig. Den kvinnliga läraren skickade efter det konstiga blickar till mig hela eftermiddagen. Hon vill nog ligga med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback