Oskarshamn: del XVI



image81Vattnet i Oskarshamn smakar skit. Jag är precis hemkommen från ett mindre intensivt innebandypass. Nej, jag har inte börjat aktivt i denna småbögiga låtsassport. Just for fun. Hur som helst, det absolut vackraste som finns efter man kört slut på sig själv är ett kallt glas vatten. Jag vet inte om dom slangar vattnet direkt från Östersjön eller helt enkelt har det kopplat till Kalmars bajsledningar. Snuskigt är det iallafall och ingen upplevelse för smaklökarna.

Imorgon är det fredag, vilket brukar vara ett gott tecken. Den här helgen har jag dock inget särskilt att se fram emot. Jag missar fjärde racet i musik-tävlingen hemma vilket inte alls känns bra. Sen ska det bli en annorlunda upplevelse att bevittna en Schlager-kväll ensam. Ensam och nykter. Under tiden Robinson gick på tv berättade många deltagare att dom lärt sig massor om sig själva under tiden på ön. På söndagmorgon kommer jag veta precis vad dom talade om. Man får väl lov att se det såhär: Jag lider för konsten.

Kommentarer
Postat av: doo

Man måstye inte vara nykter bara för man sitter själv... vi kan köra videolänk i Quizet om du känner så. men det är bättre nästa vecka för då är jocke och ida borta=) och Doo är i högform om man säger så..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback