Oskarshamn: del I

Varit här i drygt en vecka nu och det första utlåtandet är helt okej. Lägenhetens standard är över förväntan och området likaså. Tar ett tag innan man kommit iordning bara. möblerna är på plats, men det känns väldigt naket utan växter och saker på väggarna. Så det lär åtgärdas innan jag slår mig till ro.

Tufft tempo i skolan. Läst fysik och Matte hela veckan vilken är en riktig aha-upplevelse om man inte varit i närheten av ämnena sedan grundskolan.Kände mig tvingad att hitta någon sysselsättning bredvid studierna, så i måndags var jag iväg till Onoff och köpte ett PS3. Min bästa vän just nu.

Sovmorgon idag, gick ändå upp tidigt för att få ut så mycket som möjligt av förmiddagen. Precis ätit en nätt frukost och tänkte börja med lunchen om en dryg timma. Sedan till skolan för att få grepp om siffrorna igen.

***

Köpte pizza i lördags. Dom lägger bea-såsen direkt på pizzan när man ber om att få det till. Vart har man egentligen hamnat?

Kommentarer
Postat av: Doo

Känns sjukt det där med bean på pizzan... var lika när jag var på pinoccio i Uppsala... världen är på väg att dö ut. tur att Uno-x håller standarden uppe

2008-01-12 @ 20:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback