Oskarshamn: del II

Första helgen nere i småland. Klart det kunde vart betydligt festligare, men än så länge går det mig inte på nerverna att tillbringa helgerna ensam här nere. Nästa helg ska jag dessutom åka hem över helgen, då jag har ett stiligt schema veckan därpå med första lektionen på onsdag.

Försökte få tag på en blomsteraffär igår, utan resultat. Det är helt uteslutet att det inte finns någon sådan, jag är väl helt enkelt för dålig på att leta antar jag. Jag gissar på att det är första lördagen sedan femte klass som jag använder till att plugga. Alldeles för mycket siffror och formler för att det ska fastna direkt på undervisningen. Känner mig väldigt lat. har knappt rört mig sedan flytten ner hit, måste verkligen ta tag i träningen. Som tur är finns det åtminstone ett gym på skolan. återstår bara att verkligen ta sig dit också, inte det enklaste har det visat sig tidigare.

Kvällen tillbringar jag tillsammans med J.P Chenet, Amy Winehouse och en överdos av COD4. Slänger in en bild också eftersom jag personligen tycker om att titta på bilder.

image74

Kommentarer
Postat av: Evelina

så du har flyttat till oskarshamn, du? matte och fysik, läser du tekniskt basår? eller nåt? :)

Postat av: Evelina

det slog mig också :) okej, vad kan du arbeta som när du är klar? hur lång är utb?

2008-01-14 @ 14:31:00
URL: http://evvis.blogg.se
Postat av: Evelina

Se där, det låter ju bra :) Oskarshamn känns inte direkt som Sveriges roligaste ställe, men vad vet jag? Har du hittat någon florist än?

2008-01-14 @ 14:42:20
URL: http://evvis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback