Oskarshamn: del III

Kortdag idag, igen. Fortfarande bara matte, fysik och kemi på scheman. På onsdag dyker iallafall datakunskap upp på eftermiddagen, vad det nu ska vara bra för. Jag hoppas innerligt att det inte är en massa bullshit om hur man hittar Caps Lock eller hur man gör ett diagram i Word.

Förutom skolan har jag hunnit med att fixa tid hos frisören imorgon eftermiddag. Ska bli skönt att bli några gram lättare. Har även fått tag på all litteratur jag behöver till skolan. Äntligen! Gick på ett helt studiebidrag. Väldigt dyrt för några böcker som man knappt vill läsa. 

på fredag åker jag hem över helgen, stannar tills på tisdag. Valde mellan att åka bil i 6h, buss i 7h, tåg i 4h och flyg 55min. Tro det eller ej, jag valde flygplans-alternativet.

image75

image76
Soffan, en väldigt bra investering.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback