Oskarshamn: del IV

Idag har jag likt alla andra vardagar här nere i Oskarshamn varit i skolan. Uppskattar halvdagarna med start på morgonen oerhört. Känns som man knappt är annat än ledigt. Har varit och klippt mig idag. Bildbevis finns nedan. Väldigt nöjd, även fast mina virvlar sätter begränsningar för vad man kan göra med min frilla. Orättvist.

Jag och några från klassen hade tänkt gå och bada idag på Oskarshamns äventyrsbad. Men det blåstes av efter att vi blivit varnade av en tvättäkta Oskarshamnare. Så ikväll blir det återigen lugnt. Förhoppningsvis får vi en tid till att lira innebandy på snart. Det innebär att jag måste fixa en ny spak. Orkar inte släpa med mig min mörkblåa vän från Månkarbo.

Har precis upptäckt att jag saknar en nagelsax. Dom var outsiders på saker jag skulle glömma. Än så länge är det bara två saker jag har saknat, vilket får ses som ganska bra. Plus för packningen.

1. Korkskruv
2. Nagelsax

image77

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback