Oskarshamn: del X

Idag är jag glad. Tentan på Elen är klar. Visserligen gick det väl inget vidare, men nu slipper jag se fanskapet på ett tag iallafall. Imorgon väntar första Matte-tentan följt av en tenta i Datakunskap. Inte särskilt orolig för något av ämnena. Fast det är inte därför jag är glad idag. Fick precis klart med min praktikplats som gått och tyngt mig en tid. Dom närmsta tre veckorna kommer jag tillbringa på Vattenfall i Älvkarleby, vilket i sin tur innebär att jag kommer att vara hemma under den perioden. Hemma-hemma! Jag har inget problem med mitt boende här. Jag trivs i lägenheten, staden och med min klass. Jag kan inte heller påstå att jag längtar ihjäl mig till att åter få sova i mitt lilla pojkrum hemma i Månkarbo. Däremot saknar jag mina homies oerhört; lördagarna uppe hos Doo då man helt utan anledning bara super ner sig i brist på annat, samtidigt som Katten rycker i siktet på Cod med en upplandsbricka i knäet.

Nu ska jag ladda ner Oasis fantastiska album Be Here Now och bara njuta lite av stunden.

Kommentarer
Postat av: Anonym

dobido va sköj. när är den praktiken då? hörde rykten om att du ska vakta kassen för rödtröjorna nu i helgen. hamnar jag i sif 1 får vi möta er. :) blir rackartyg på kvällen iaf. sitter å lyssnar på "kom hem" med arvingarna lr vilka de nu är som har gjort den och tänker på dig charlie. :) kram

2008-01-29 @ 22:15:52
Postat av: /K

Yes, visst är det Challe som ska stå på lördag. (: Praktiken börjar på måndag och håller på i tre veckor den här gången. Sen har jag nästa period i början av juni.

2008-01-30 @ 07:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback