Oskarshamn: del XI

Samtliga tentor avklarade. Drygt 6 timmars djup koncentration sätter sina spår. Helt tom i skallen för tillfället. Och sånt är ju aldrig bra. Inte helt omöjligt att jag försöker fylla upp till dess normala nivå med lite pilsner ikväll. Har endast en föreläsning kvar nu innan jag packar ihop och åker norrut. Kanske blir en liten klassfest ikväll också,  om jag orkar ta mig ur soffan.

Så vill jag också göra det till allmänt vetande att jag inte missat en enda lektion under min dryga månad här nere. Det har nog inte hänt sedan mellanstadiet. Nu är det tänkt att ni ska bli imponerade, tycka jag är duktig och få för er att jag tagit tag i mitt liv. Kanske.

Eller så är det bara en fas jag går igenom.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror faser i livet bara håller i sig i en månad, snart är det februari och en ny fas börjar

2008-01-30 @ 18:40:27
Postat av: Benja

Det är bara tillfällig fas.. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback