Oskarshamn: del XIX

Den dagen jag får skäggväxt ska jag se ut såhär.
Den dagen jag blir en colombiansk kokainkung ska jag se ut såhär.
Den dagen jag börjar få åldersnoja ska jag se ut såhär.
Den dagen jag får rejält med stryk ska jag se ut såhär.
Den dagen jag besöker Tyskland ska jag se ut såhär.
Den dagen det är Miami Vice-tema på festen ska jag se ut såhär.
Den dagen jag ställer upp i småstjärnorna som Günther ska jag se ut såhär.
Den dagen jag blir vuxen ska jag inte se ut sådär.

image83

Kommentarer
Postat av: robin

vilka glajjer å vilket paint jobb där på spray touchen. kom hem till lördag igen karl. ingen riktig schlager utan dig. johan kom in på jobbet idag å berättade att månkarbos fidel castro kommer släppa in oss på lördag. :) vem ska månkarbo ha i mål på lördag då? :) aja. hade göttans sötnos

2008-03-12 @ 20:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback