Oskarshamn: del XVIII

Igår var det klassfest, om man bara bortser från att drygt halva klassen saknades. Det var kul. Så kul att jag dagen efter upptäckte att jag hade supit bort underbyxan. En bastu inblandad, så ni kan sluta fantisera om vad som faktiskt hände. Mina favorit-kalsonger dessutom. Just dessa kommer särskilt bra överrens med min kuk, så det var en tung förlust. som tur är har jag två likadana kvar i mitt ägande.

Ikväll är det schlager och för första gången på flera år tillbringar jag den inte tillsammans med mina nallebjörnar hemma i Månkarbo. Musik-tävlingen går man förståss miste om också. Det känns surt, men jag litar på att Robin står stark när det blåser hårt mot Hinken. Doo ska tydligen ha tränat intron hela veckan, men jag vet inte jag. Han har mycket att bevisa i den här leken.

Igår lärde jag mig ett nytt ord. "Konna". Det betyder "tjej" på skånska. Det där var mest ett stödord för mig själv, för imorgon kommer ordet vara bortsupit.

Kommentarer
Postat av: robin

hemma hos doo nu. sitter å laddar. jocke,linus,henke,doo äter kebab å ja får titta på. känner en konstig känsla i nedre regionerna. kan vara att det snart är tävlingsdags lr att man inte fått nått på länge. doo instämmer med ett nickande här bredvid. han säger att han e lika taggad som rocky balboa va mot ryssen i rocko 4, lr 3. vet inte riktigt. hade göttans karl heinrich

2008-03-01 @ 18:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback