Amerikat

Efter att ha följt Portugal-Albanien samt Chile-Argentina från tv-soffan igårkväll zappade jag över till Svt24 av någon anledning. Där pågick en direktsänd debatt mellan Obama och McCain. Jag ska erkänna att jag inte vet ett skit om dessa herrar förutom att Obama tycks vara en glad skit och att McCain helst hade sett en söder-seger i det Amerikanska inbördeskriget för sisådär 150 år sedan. Det vet jag visserligen inte, men mina förutfattade meningar påstår att det är helt korrekt.

Det var väldigt annorlunda mot en svensk debatt. Smörigare på något sätt. Jag skulle vilja se Göran Hägglund göra politisk karriär i USA. Han skulle bli hur stor som helst i södern. Böghat och fundementalism, det är väl det som är Kd?

Kommentarer
Postat av: Shana

Tjena!. Nu tycker jag att du har legat på latasidan allt för länge, dags att börja skriva nya inlägg pysen!.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback