Falemenderit, Beqaj!


Det är tamejtusan inte ofta pulsen stiger för att man sätter sina förhoppningar till det Albanska fotbollslandslaget. Det hände dock ikväll. Kalasresultat för Schweden som vi kan tacka Kosovo-sonen Beqaj för. Han må se ut som vilken småtrött video-uthyrare som helst, men vilken keeper! 

Det blev inget Oskarshamn ikväll. Min klasskompis, Herr Böfhus, tillika resekamrat tyckte vi kunde strunta i morgondagens tenta och lika gärna köra den på omtenta-tillfället på onsdag. Fine by me. Att inte jag kom på den goda idéen är ett mysterium. Nu slipper jag hur som helst sitta nere i Oskarshamn en hel helg och misshandla närsynen med tv-spel och piratebay-material.

Imorgon blir det först en runda till gymmet för att köra slut på framsidan, någon smaskig lunch och sedan avsluta det hela med en het landhockeybatalj i Tallparken Arena.

Nu blir det Discovery tills jag somnar.

Kommentarer
Postat av: Svea

Schysst design du har på din sida. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback