Nyårsbilder

Med brist på annat att göra lommar jag med nedsänkt huvud tillbaka till bloggen med svansen mellan benen. Det blir lite som den där festen man egentligen inte vill gå på, men då inget bättre dyker upp är den bra att ha i bakfickan.

Jag åkte ner till Oskarshamn i måndagskväll för att kunna acklimatisera mig till onsdagens första lektion. Det visade sig dock att det är precis lika kallt här som hemma. Har åkt på en förkylning som inte är att leka med, men den börjar sakta men säkert avvika. Förkylningen i sig stör mig inte nämnvärt men det suger purjo att inte kunna träna. Kommer behöva köra benböj med plastvikter första passet känns det som. Musklerna har förvandlats till tröga oengagerade slemmpåsar.

Skulle på någon slags reunion-fest ikväll för att fira återkomsten till Oskarshamn. Även fast jag snarare tror att ingen egentligen är särskilt glad för att vara tillbaka och mest är ute efter ett tillfälle att dricka sprit i sin oensamhet. Jag tror jag hoppar det. Dels för att jag vill bli av med förkylningen totally och dels för att jag missade systemets deadline då det blev alldeles för många LA ink-avsnitt inatt.

Upptäckte att kameran hade varit med och smygfotat på nyårsafton. Självklart slänger jag upp ett gäng.



Cigarr-mannen @ 7 a.m



Robin hade nya brillor som tydligen skulle vara starkare än dom gamla.



Jag i min feta yamaha-overall.



Bushman the Survival.



Match i nedflyttningsserien.



En massa ord då jag inte vet vad jag ska skriva om den här bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback